Konsumenci Seniorzy a sprzedaż bezpośrednia

Powiększ obraz

Jak ustrzec się przed nieuczciwym przedsiębiorcą? – na to pytanie odpowiadała Bożena Milo – Powiatowy Rzecznik Konsumentów, która w 27 stycznia (poniedziałek) gościła w Centrum Aktywności Seniorów.

Bożena Milo zajmująca się ochroną praw konsumentów, opowiedziała seniorom o nieuczciwych metodach sprzedaży i działalności przedsiębiorstw. Wytłumaczyła, że nierzetelni sprzedawcy często ukrywają handlowy cel spotkania, wprowadzają konsumentów w błąd, co do właściwości oferowanych produktów lub sugerują zły stan zdrowia. Ostrzegała i uczyła jak nie stać się ofiarą takich praktyk. Podpowiadała, jak nie dać się oszukać przy podpisywaniu różnych umów oraz gdzie szukać pomocy w tym zakresie. Zapoznała seniorów z ich prawami.

Spotkanie organizowane było przez Urząd Miejski w Lubaczowie i Starostwo Powiatowe.